مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-12اقتصادي

آمادگی آستراخان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در بخش های مربوط به غلات و گوشت قرمز ظرفیت های مشترک خوبی در گیلان و آستراخان داریم، افزود: جمهوری آستراخان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در صنعت طیور و آبزی پروری نیز اعلام کرده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در بخش های مربوط به غلات و گوشت قرمز ظرفیت های مشترک خوبی در گیلان و آستراخان داریم، افزود: جمهوری آستراخان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در صنعت طیور و آبزی پروری نیز اعلام کرده است.

صالح محمدی امروز، 21 آذرماه در حاشیه دومین روز از سفر هیات تجاری استان گیلان به کشور روسیه و در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی آستراخان، در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به پتانسیل های استان گیلان و جمهوری آستراخان، اظهار کرد: در این دیدار توانایی های دو طرف مطرح شد.

وی با بیان اینکه در بخش های مربوط به غلات و گوشت قرمز ظرفیت های مشترک خوبی داریم، افزود: جمهوری آستراخان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در صنعت طیور در همه حلقه ها، آبزی پروری و تولید ماهیان خاویاری نیز اعلام کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین بر افزایش ظرفیت پایانه دریایی آستراخان به عنوان مهمترین محور مواصلاتی انتقال کالا تاکید کرد و گفت: این جلسات می تواند زمینه همکاری های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آستراخان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی گیلان

آمادگی آستراخان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی گیلان